CI
Připojení do sítě Internet
Služba Carrier Internet poskytuje prémiové připojení k celosvětové síti Internet pro vaše koncové zákazníky nebo celou vaši síť. Služba Carrier Internet je poskytována na jak metalické, optické tak i rádiové přístupové technologii a nabízí jak asymetrické, tak symetrické rychlosti. Službu CI lze rozšířit o doplňkové služby jako DDoS ochranu, přidělení IP adres, pronájem routerů a širokou škálu forem zálohování.
Benefity
  • napojení do hlavních peeringových center Google, Facebook, NIX, Peering CZ a v zahraničí na DE-CIX, AM-SIX a LINX,
  • vysoká škálovatelnost přenosových rychlostí až do 40 Gb/s,
  • možnost alokace IPv4 a IPv6 adresních bloků,
  • různé možnosti záložního připojení,
  • levná a jednoduchá implementace u odběratele,
  • garantovaný servis a dostupnost služby prostřednictvím SLA
Typický koncový zákazník:
  • poskytovatelé telekomunikačních služeb
Umístění služeb:
  • po celé ČR a zahraničí
CI
Službu CI nabízíme ve dvou variantách:
Basic:
  • je poskytovaná na metalické nebo nelicencované rádiové (nekoordinované pásmo) přístupové technologii,
  • asymetrická rychlost od 512 Kb/s do 100 Mb/s pro downstream a od 128 Kb/s do 20 Mb/s pro upstream,
  • symetrická rychlost od 2 Mb/s do 40 Gb/s,
  • základní úroveň SLA 99.0.
Speci:
  • na metalické, optické a licencované rádiové přístupové technologii,
  • symetrická rychlost od 2 Mb/s do 10 Gb/s,
  • základní úroveň SLA 99,5.
Nabízíme tento typ propojení:
  • optická infrastruktura,
  • rádiová síť, 
  • metalická infrastruktura.
Zákaznické koncové zařízení (CPE)

Součástí služby je i poskytnutí zákaznického koncového zařízení. V případě asymetrického přístupu je koncové zařízení nedílnou součástí.

Možnosti koncového zařízení:
  1. vlastní koncové zařízení (bez CPE) v případě symetrického přístupu,
  2. managed CPE, kdy se vám budeme o dodané zařízení,
  3. unmanaged CPE, kdy se o dodané zařízení budete starat sami.
Doplňkové služby
  1. Záloha (Back-up)

    Záloha umožňuje v případě výpadku primárního okruhu, aby koncové zákaznické rozhraní znovu navázalo spojení, a to do pouhých 30 sekund.

  2. IP adresy

    CETIN může poskytnout další balíček IPv4 nebo IPv6 adres. Přidělení IP adresy podléhá schvalování a ceny jsou poskytovány individuálně.

SLA – Garantovaná servisní podpora

Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností CETIN garantované parametry měsíční dostupnosti a maximální délky poruchy služby. 

Základní přehled SLA:

 

Úroveň SLA Měsíční dostupnost (v %) Max. délka poruchy (hod.) Odezva pro ohlášení poruchy (hod.)
SLA 99.0 99,0 12 1
SLA 99.5 99,5 8 1
SLA 99.7 99,7 6 1
SLA 99.9 99,9 4 1
SLA 99,9xx 99,9xx 1 1

Dokumenty ke stažení Všechny potřebné dokumenty a služby na jednom místě

Popis služby a detailní informace o technologiích

Další služby pro firemní zákazníky

CIT
CIT
Připojení do sítě Internet
Mezinárodní služby
Mezinárodní služby