Obchod - cetin.cz
Obchod
Profesionálové, kteří ví, jak se postarat o komerční část provozu telekomunikační sítě.
Pečují o zákazníky, kterým nabízejí služby připravené na míru, ale věnují se i tzv. mass marketingu, který stojí za tím, že je o nás slyšet. Podílejí se na vývoji produktů a neméně důležitá je i podpora fakturace, back office a řešení reklamací.
Jan Vepřek
servisního centra
„Pro práci v CETINu jsem byl osloven přes sociální síť LinkedIn. Nabídli mi pozici vedoucího servisního centra. V mém týmu komunikujeme s koncovými zákazníky a snažíme se lidem pomoci. Hodně často je to o tom, že když už jsou lidé nepříjemní, je to proto, že je něco trápí. Na zákaznické lince ale mají možnost o všech technických potížích mluvit a je pak na operátorovi, jak situaci vyřeší nebo poradí. Pro motivaci mých kolegů je důležité vidět, že když informaci o problému předají dál, že se vyřeší. Díky tomu jim práce dává smysl. Vím, že podpora a dobré vztahy v týmu jsou pro psychickou pohodu v práci velmi důležité. Výborným nástrojem je pochvala, je pro lidi významná a nemělo by se na ni zapomínat.“
Petr Blahynka
– Team Leader
„Začínal jsem s brašnou na rameni a opravoval jsem telefonní automaty. Pak jsem přešel na bytové stanice, a nakonec jsem se stal vedoucím techniků, kteří opravovali telefony. S rozvojem CETIN sítě a díky zkušenostem z terénu přišla příležitost posunout se profesně dál. A tak již jako Business Coordinator jsem jezdil do obcí s cílem vybrat vhodné lokality pro výstavbu optické sítě. Setkávání se starosty bylo přátelské. Řeší totiž konkrétní problémy dané obce, zabývají se běžnými potřebami lidí a snaží se je naplňovat. A my lidem umožňujeme připojit se ke kvalitní síti, díky které mohou pracovat na home office, studovat dálkově, hrát online hry apod. Spolupráce, kde vidíte pozitivní výsledky, je prostě příjemná. A to platí i pro náš tým. Dnes, v roli vedoucího koordinátorů, pečuji o motivaci a spokojenost kolegů. I díky tomu dohromady zvládneme objet až cca 70 obcí měsíčně.“
Ivana Karásková
„Po zkušenostech v oblasti marketingu u FMCG společnosti a logistiky a obchodu u farmaceutické společnosti, jsem se do vod telekomunikací poprvé ponořila před více než patnácti lety. A to přímo do oddělení marketingu se zaměřením na mobilní roaming. Po několika letech jsem se přesunula do obchodního oddělení mezinárodních velkoobchodních služeb a roamingu. V CETINu, v rámci hlasových služeb, obchodujeme s minutami s více jak 200 zahraničními partnery a v rámci roamingu vyjednáváme velkoobchodní diskontní podmínky pro operátory PPF telco s operátory celého světa. Díky komunikaci s kolegy po celém světě mám šanci poznávat různé osobnosti a jejich kulturu, a v kombinaci s cestováním mě má práce s dobře uzavřeným obchodem naplňuje.“