Tiskové centrum

Zpět

Výpadek mezinárodní ústředny CETIN ukončen

Aktuální informace

Roaming v síti O2 je funkční. Služba je v plném rozsahu obnovená a síť stabilizovaná. 


Z důvodů poruchy, která zasáhla mezinárodní ústředny CETIN v Praze i v Brně mají zákazníci O2 CZ a O2 Slovensko v zahraničí problémy v případě volání v mobilní síti. Tito zákazníci jsou nedostupní i pro volání z Česka a ze Slovenska. Porucha v tuto chvíli zasahuje volání zákazníků v roamingu. Mezinárodní provoz se v průběhu noci podařilo ve značném rozsahu obnovit.

Společnost CETIN společně se svými dodavateli i nadále pracuje na odstranění problému s maximální prioritou. Společnosti O2 a zejména všem dotčeným zákazníkům O2 CZ a O2 Slovensko se velmi omlouváme.

 

Kontakt:

Tereza Gáliková

Česká telekomunikační infrastruktura a. s.
Tel: +420 238 465 031
E-mail: tereza.galikova@cetin.cz

O společnosti Česká telekomunikační infrastruktura

Česká telekomunikační infrastruktura a.s. (zkráceně CETIN) spravuje a provozuje největší datovou a komunikační síť pokrývající celé území České republiky. Zajišťuje také mezinárodní služby, a to jak pro domácí, tak i pro zahraniční poskytovatele služeb. Své služby nabízí především různým telekomunikačním operátorům, kteří s jejich pomocí zajišťují služby pro koncové zákazníky.

CETIN je součástí skupiny PPF

Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, biotechnologie, pojišťovnictví, nemovitosti, maloobchodní služby až po zemědělství. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA