KPI REPORT GARANTOVANÝCH PARAMETRŮM KVALITY (SLA) VELKOOBCHODNÍCH SLUŽEB
Účel publikovaných dat
Přehledy parametrů KPI garantovaných parametrů kvality (SLA) vybraných velkoobchodních služeb, jež naleznete níže ke stažení, Vám poskytnou informace o hlavních sledovaných provozních parametrech služby. Data jsou publikována v kumulované podobě za měřené období.
Přesnost publikovaných dat
Prezentovaná data jsou naměřena z podpůrných řídicích systémů CETIN. Časy a doby řešení jsou databázové položky těchto automatických systémů. Časy a doby řešení jsou automaticky zohledněny v případech, kdy nebyla zajištěna součinnost Poskytovatele, případně Účastníka Poskytovatele. Automatické výstupy naměřených KPI mohou být v odůvodněných případech manuálně verifikovány. Faktory, jež ovlivňují přesnost publikovaných dat, jsou vymezeny v přehledu konkrétní služby.
Kontakt
Pro detailní otázky a připomínky ke zveřejněným údajům se obraťte na svého obchodního zástupce CETIN.
Velkoobchodní služba | Sledované období | Soubor ke stažení |
---|---|---|
Služby širokopásmového přístupu | 1Q/2018 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 1Q/2018 | |
Služby širokopásmového přístupu | 4Q/2017 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 4Q/2017 | |
Služby širokopásmového přístupu | 3Q/2017 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 3Q/2017 | |
Služby širokopásmového přístupu | 2Q/2017 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 2Q/2017 | |
Služby širokopásmového přístupu | 1Q/2017 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 1Q/2017 | |
Služby širokopásmového přístupu | 4Q/2016 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 4Q/2016 | |
Služby širokopásmového přístupu | 3Q/2016 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 3Q/2016 | |
Služby širokopásmového přístupu | 2Q/2016 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 2Q/2016 | |
Služby širokopásmového přístupu | 1Q/2016 | |
Služby zpřístupnění účastnického vedení | 1Q/2016 |