Datová centra – síťově neutrální s certifikací TIER III

Proč využít nabídku pronájmu Datových center?

  • Datová centra CETIN garantují úroveň jištěného napájení UPS a diesel generátory
  • Garantují úroveň chlazení, dodávku konektivity a připojení k Internetu
  • Zajišťují vysokou úroveň bezpečnosti a proaktivní dohled a dostupnost podpory (Remote Hands) 24/7
  • To vše vytváří maximálně flexibilní prostředí pro umístění serveru nebo racku jakéhokoliv zákazníka do prostor CETIN Datových center.

Hlavní výhody nabídky Carrier Line patří

  • Dostupnost Datových center v Praze a Hradci Králové
  • Flexibilita
  • Garantovaná úroveň poskytovaných služeb napříč Datovými centry – certifikace TIER III
  • Prostředí vhodné pro umístění kritických aplikací
  • Garantovaná redundance minimálně na úrovni N+1 (napájení a chlazení)
  • Špičkové SLA na dostupnost služeb Datových center
  • Měřená spotřeba elektrické energie
  • Měřené PUE
  • Technická podpora v lokalitě Datových center v ceně služby (Remote Hands)
  • Fyzický přístup k Vašemu zařízení v režimu 24/7
  • Dostupnost služeb ostatních operátorů, nejen společnosti CETIN
  • Přímé propojení do NIX a mezinárodního internetu v Datových centrech

Chcete si sjednat schůzku nebo domluvit telefonát s naším odborníkem?

Využijte spolehlivého a profesionálního přístupu společnosti CETIN. Specialista CETIN vás provede celou nabídkou DC včetně veškerých technických a cenových parametrů. Stane se tak vaším průvodcem pro uzavření smlouvy, pro správnou volbu odebíraných služeb a kapacit i pro vlastní start spolupráce.

DC – Datová centra

Služba zajišťuje pronájem prostor v síťově neutrálních Datových centrech s certifikací TIER III v Praze a Hradci Králové, s celkovou plochou převyšující 3200 m2.

CETIN jako síťově neutrální operátor nabízí v rámci služeb DC dva typy housingu:

  • Rack Housing – dokonale připravený a zabezpečený prostor pro umístění racku zákazníka na plochu Datového centra CETIN
    • standardně dodávané redundantní napájení ze dvou nezávislých napájecích větví garantovaná úroveň chlazení
    • garantovaná úroveň chlazení – toto má být další odrážka
    • služby Remote Hands v ceně
    • nejvyšší kvalita monitoringu a provozu Datového Centra  
  • Server Housing – služba Rack Housing doplněná o možnost pronájmu celého racku nebo jeho části    

Nabídka Datového centra se skládá z několika bloků, jež dohromady tvoří pro Operátora velmi flexibilní prostředí pro vytvoření konkurenční služby. Nabídka je složena z ceny služby Server housing nebo Rack Housing, ceny požadovaného jištění a úrovně zabezpečení. Operátor si může flexibilně dokoupit další doplňkové služby jako je Konektivita do Internetu nebo OLO propoj v rámci Datového centra CETIN.

Nabídka služeb Datového centra CETIN je určena pro malé i velké poskytovatele telekomunikačních služeb koncovým odběratelům a díky tomu je možné její využítí k umístění vlastní kritické technologie Operátora nebo také koncového zákazníka Operátora. Prostory Datového centra CETIN garantují nejvyšší míru spolehlivosti a zabezpečení.

Datová Centra CETIN splňují nejnáročnější požadavky Certifikace TIER III a v některých parametrech dokonce i TIER IV.

Garantované parametry datových Center CETIN

Kategorie DC

Úroveň datového centra TIER III dle Uptime Institute

Kategorie datového centra – souběžně udržovatelné

Redundance komponent DC minimálně N+1

Bez plánovaných odstávek

Elektrické napájení

Dva nezávislé okruhy napájení do každého racku (u napájení ze dvou větví), bodem předání je el. krabice/zásuvka umístěná pod rackem

UPS (N+1) a záložní diesel generátory (N+1)

Dvě nezávislé napájecí větve do datového centra od distribuční společnosti

DC 53V +-10%, AC 230V +-5%

Garantované SLA na dostupnost napájení

Provozní podmínky

Garantované maximální PUE    

Regulovaná teplota (23℃ +-2)

Regulovaná relativní vlhkost (30-70%)

systém detekce požáru

Automatický hasicí systém

Bezpečnost

Bezpečnostní služba v režimu 24x7x365

Systém průmyslové televize (CCTV), doba uchovávání záznamů min. 30 dnů

Elektronický přístupový systém

Technická podpora

Zákaznická podpora Remote Hands v režimu 24x7x365

 

Další výhody služby Datová centra pro Poskytovatele

Dostupná Datová centra CETIN

  • Bez investic do budování a provozu vlastního Datového centra
  • Síťově neutrální Datová Centra s možností propojení celé řady operátorů
  • Služby Rack housing a Server Housing dostupné okamžitě po podpisu smlouvy
  • Služby s vysokou kvalitou a redundancí
  • S nebo bez závazku na dobu užívání
  • Flexibilní služby Datového centra pro Vaše zařízení

Další služby

Doplňkové služby Datového centra nabízejí  poskytovatelům další nástroje umožňující zvýšení komfortu a péče při využívání služeb Datového centra.

SLA – Zvýšená servisní podpora

Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností Česká telekomunikační infrastruktura a.s. garantované parametry měsíční dostupnosti, maximální délky poruchy služby a definovaný způsob komunikace při provozních problémech u služeb Datových Center. SLA jsou definována na termíny realizací i dostupnosti služeb Rack nebo Server Housingu. V rámci SLA jsou definovány garantované úrovně napájení, výkonové hustoty, chlazení, doby obsluhy atd. Konkrétní SLA vždy vycházejí z požadavků zákazníků.

Remote Hands – podpora zákazníků přímo v DC. Nabídka služeb DC CETIN standardně obsahuje tuto doplňkovou službu, není to ovšem nutností.

Přehled poskytovaných služeb Remote Hands:

  • restart zařízení Zákazníka
  • výměna médií v mechanikách zařízení Zákazníka
  • realizace kabelových propojení mezi racky a technologiemi Zákazníka dle požadavků
  • převzetí zařízení Zákazníka od přepravní firmy
  • provedení po datovém centru a ukázka strategických míst
  • zavedení k racku Zákazníka
  • výpomoc s přesunem zařízení, předáním klíčů apod.
  • zapůjčení základního běžného nářadí
  • výpomoc s kabeláží a připojením k elektrickým rozvodům
  • základní montáž zařízení Zákazníka do racku a jeho zapojení (typicky jeden server)
  • zapojení napájení a sepnutí jističů
  • provedení drobných technických úprav racků
  • provedení úpravy zdvojené podlahy a úpravy kabeláže pod podlahou
  • poskytnutí informací o konektivitě, IP adresách, portech apod.
  • seznámení s provozním řádem a dalšími předpisy
  • ověření stavu zařízení, kontrolek a displejů
  • ověření správného připojení kabelů, napájení a konektivity
  • výměna médií v mechanikách zařízení Zákazníka
  • jednoduchá výměna samostatných HW modulů na technologiích Zákazníka
  • vedení skladu náhradních dílů včetně evidence
  • připojení KVM přepínače pro vzdálené ovládání zařízení Zákazníka přes Internet

Konektivita

V Datových Centrech CETIN může Operátor využít datovou kapacitu a konektivitu do českého i mezinárodního Internetu od různých Operátorů, kteří již v Datových centrech mají umístěna svá zařízení a poskytují tam tak své služby.

OLO propoj

Služba OLO propoj zajišťuje různé typy fyzického propojení mezi zákazníky společnosti CETIN, kteří mají umístěna svá zařízení v daném Datovém centru. Služba v rámci jednoho Datového centra přímo fyzicky propojuje dva zákazníky.

Nadstandardní SLA

Pokud by Operátorovi nevyhovoval jakýkoli parametr nabízených služeb, CETIN je připraven přizpůsobil se jeho individuálním požadavkům.

Návrh smlouvy Datová centra

Návrh smlouvy Datová centra je rozsáhlý, proto je struktura smluvní dokumentace sestavena do logických celků a přílohy smlouvy pak samostatně mapují konkrétní oblasti služeb.

Cenové podrobnosti nabídky jsou k dispozici v zabezpečené zóně a u obchodního zástupce (AM) CETIN.

  • Tělo smlouvy – Rack a Server Housing
  • Příloha A: Popis a parametry Datových Center a poskytovaných služeb
  • Příloha B: SLA
  • Příloha C:  Ceník služeb Datových Center 
  • Příloha D: Kontakty
  • Příloha E: Bezpečnost, ochrana majetku a osob
  • Příloha F: Provozní řád Datových Center
  • Příloha G: Popis, SLA, Ceník a objednávka služby OLO propoj
  • Příloha H:Technická specifikace služby Rack a Server Housing

Máte zájem o nabídku služby?

Kontaktujte našeho specialistu a domluvte si nezávaznou schůzku.

Tomáš Firbach
Tel: +420 238 463 819 (9 - 17 hodin SEČ)
Email: tomas.firbach@cetin.cz
Kontaktní formulář na obchodní oddělení

Jak mohu zrealizovat objednávku?

CETIN nabízí zabezpečené systémové způsoby, kterými partneři realizují objednávky služeb a řídí jejich poskytování koncovým zákazníkům.

Pro přístup prosím kontaktujte obchodního zástupce CETIN.